Med informasjonskapslene som blir brukt, er det mulig å hente ut utrolig mye og spesifikk informasjon.

 

Vi benytte flere forskjellige systemer, for å bedre kunne gi kundene våre den innsikten de behøver. Dette er alt fra antall personer som er innom nettsiden, til hvor langt ned på hver enkelt side den gjennomsnittlige besøkende «scroller». Heatmap, som det kalles på fagspråk, er et verktøy som passer for det med mye trafikk og hvor en justering kan påvirke overskuddet.

 

For de fleste er ikke disse detaljene viktig, men det gir et godt innblikk på hva som er mulig.

Vanligvis er antall brukere, brukeranskaffelse og handlinger på nettsiden mer enn nok. Da ser man hvor de besøkende kommer fra, og hva de ender opp med å gjøre på nettsiden din. Basert på denne informasjonen kan man ta viktige avgjørelser som hvor man skal bruke annonsebudsjettet sitt og hvor mange henvendelser/salg man kan forvente for hver krone.

 

På denne måten kan man øke omsetningen på en kontrollert måte eller fylle opp med oppdrag i en tid hvor det ellers er relativt rolig.

 

Det er sjeldent kundene våre betaler oss kun for analyse av markedsføringen deres, men det følger med alle løsningene våre kostnadsfritt, så vi har likevel mye erfaring.

 

For tiden jobber vi med å kunne samle all dataen for kundene våre, fra forskjellige plattformer, å vise alt i en samlet rapport med informasjon som enkelt forklarer tallene som vises.

 

På denne måten vil man som kunde av Limelight Media alltid ha kontroll over all trafikk over alle plattformer, på et og samme sted. Denne oversikten vil man kunne se når som helst.

TJENESTER

Analyse

Har du prøvd annonsering, tilstedeværelse og ny nettside, men ingenting ser ut til å fungere? Ved å analysere trafikken din og kampanjene som kjøres, kan vi finne svaret på hvor markedsføringen svikter.

 

Analyser av trafikken din, gir deg informasjon som kartlegger hva dine neste steg bør være og hvor stor påvirkning dine tidligere tiltak har hatt.